Header ads

» » » Oğlunu Daha İyi Anlayabilmek İçin WOW Oyununa Başlayan Baba


    Reddit üzerinden mesaj yollayan baba '' Artık yaşlandım, oğlum Irak’ta havan topu ile yaralanıp geri döndüğünde, iyileşme döneminde sürekli World of Warcraft oynardı, yakın zamanda ise onu kaybettim. Bugün aldığım karar ile onun hayatında büyük bir yer tutan World of Warcraft evrenini, onu daha iyi anlamak için keşfe çıkacağım.'' dedi.
    Oyunu bir türlü anlayamadığını belirten babaya destek mesajları yağdı. Bunun üzerine yaptığı ikinci açıklamada ''
En büyük üzüntüm oğlumun dünyasını daha fazla anlayamamaktı, ama bugün görüyorum ki oğluma bu oyunu oynatan şey, beraber oynadığı güzel insanlarmış. Hepinize çok teşekkür ediyorum. Bunun benim için önemini size tarif bile edemem.'' yorumunda bulundu.



Yazar :Unknown

Vebgo.com | Alternatif Sosyal Platform
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Yap

VebGo